sobota 11. května 2013

Tangáče


Fčera enem takhle kůkám jak pičus kravě do ryti a najednó z diry ve zdi do baráčiska sinátor a kurva! Přectafte si, co měl ten malí buzik na sobě! Nebudete temu vjeřit! Tangáče! No to mně dosralo, to vyte, kurva! Hnetkaj su ho čopla za krčisko, z holiny vytáhla nohu od stola moju památečni, dala mu ju ke kjetáčku a Darmožrůte nečistý, co si to dovoluješ vzict na sebe jako? Asik tě lechce proklepnu jako! V tangách sa tadyk nido producírovať nebode!





A sinátor Maminečko, nebi mně, nebi mně, to nejsů tangáče, to sů ty moje hózny jetnamské, viš, jak nemam žádné jiné gatě, tož sa to hrozně opotřává a zmenšuje, loni to ještě bili třičtvrťáky, najaře už enem kraťasi a teť už z teho mam enem totok. A já Ty si debilni vlastně, viť, chuji. Neumiš mamince řect, že potřáš nové hózny. A sinátor prý Maminko, já ti ale uš přecik několikrát řikal, ale dyš si mi naposledy sháňala nové hózny, tak to skončilo vipálenim jetnamského tržiště, pametáš?

A já To viževym, kurva, ale bo si svinsky drzí, mosim tě lechce připotrestať, kurva! A čopla su mu kešeň, dala dolu mezi strniska, stahla gaťky, vipustila troche teho mateřského frndulového smradu a Inhaluj darmožrůte! Vite, nemožu ho přecik pořát byť, kurva. Dyť tu nohu od stolu mam přecik enem jednu!

Dyž sinátor doblel, zala su ho a Chuji! Nemožu sa na tebe v těch tangáčách kůkať! Neskaj ti seženu nějaké zánovni hózniska, abi mi tě neojel nějaký telý lulán. A šli sme na bus do Holomůca. Vite jak. Já znam v Holomůcu takovů ulicu jako a tam bivakuji v popelnicách a krabicích od praček šelijaké šantusi jako. Tož a s těmi sa svinsky dobře opchoduje! Mají samé čupr gut pičoviny a prodávaji levně. Tož tak. Cestovani s darmožrůtem, co má na sobě enem tangáče a nátělnik z potahu na tu autosedačku je na piču. Já sa stydim za něj, on sa stydi za to svoje ošaceni bebilni, znate to.

Dyž sme v Olmiku nasedli do šaliny, tož tam boli jakési mladé candule bezkozé, tož sa dělal, skovával se za hodnů maminku, tož su ho mosila proplesknůť a Hajzle jeden, dělej jakoženic, kurva! Přectírej, že si buzik model a jedeš z buzipřehlítky a že máš na sobě tu nejlepči módu pro teplé ogárki jako! Ale on sa červenel jako tchyňa, dyž jednó spadla do hrnca s vařici vodó a dál mi dělal ostudu, tož su ho natvrdo zala nohó přes kuliska, až naletěl na ty mladé candule a já zabékala To je normoš buzik, robički, nebojte sa, čuráčka má enem na crkáni! Tož a pak sme konečně dojeli k tej ulici a tam šantus samí, smrdělo to tam huř než gule osmdesátiletého duchotce, šude guvna a scánky a v tem tam ty pišusové spokojeně bivakovali jako!

Tož nejdřif su to tam enem tak prošla, držela su sa skrátka jako ta dáma zvyši společnosti, kurva a pak si tam vihlidla jakéhosi takého piču asik s metrovym plnovůsem a Hele chuji smrdutý, potřám nějaká hózniska kvalitni pro tohotok hajzla malého a ukázala su na sinátora.

A Chuj smrdutý Miluno, ty samyco nejdobřejši, kurva! Pro tebe šicko! Čopnul sinátora, prosahal mu kuliska, půlki, stehniska, zal mu velikosť! Pak sahnul do svoji škatule a vitáhnul druhého šantusa, co bil ožratý domrtva a mněl na sobě přesně to, co su potřála! Čupr gut hózniska moderni, dobře pozáplatované a navic s dobrím čpagátem místo opasku, kurva! Tož to sa mi lýbilo. Co za ty hózny, prase smrduté? zabékala su. A on, dohudneme se na patnácti korunách jako! A Já Chuji! Kravinec ti na ksichtu rozmazať jako! Vic jak buro nedam! A šantus sa zakabonil svinsky a řikl Pičo! Di do ryti! Sceš mně ožebračiť?

Eenemže v tu chvilu hadejte, co sa stalo! Ten ožratý pras, co na něm ty gatiska byli natažená jak guma na pyji, kurva, najednó začal mohutně ze spani srat a chcat! Kurva, to bila paráda! Prodavač šantusoví zabékal smutně a Milu, ty dojnico naše, tož teď uš je to enem za to buro. Čupr gut! Zacálovala su, slikla prase dosviněné donaha, kopla ho do ryti a Darmožůte, pocem, navlekni to, ať sa nemosim kůkať na ty tvoje tangáče jako! A sinátor půlil očadla na ty dosraté, ale jinak sprgymrgy gatě jako a nescel, nevonělo mu to, pánovi! Tož su sahla na nohu od stola a to zabralo. Hnetkaj hózny nandal, zapnul, čpagát zavázal a bolo to přesně na něj, kurva, tož su bola spokojená!  Valili sme spátky dom, sinátor držel hubu, nascaté hózny se na něm krásně sušili, guvno sa vidrolilo, bol to povedený opchod jako!



Tož to vidite jako! Dyž vite jak správně nakupovať, tož dycky ušetříte jako. Sinátor má sicek z těch novích hózen opruzeninu jaksviňa a svrab na pinďóru, ale co kurva! Dyť takik mohl dostať teho syfla! Teť uš sů hózny krásně zaschlé a vičištěné odvětru, tož v nich dělá dobrů parádu a aj do školi sa ho nebojim poslať! Tož tak. Vic uš neskaj nenapiču.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!