pátek 10. května 2013

Jak si starý mislal, že žere pomazánku, kurva!

Lidi zlatí, eště teť sa mosim smať! Udělala su svinský ftip s tim mojim paprikou nečistým! Ráno, dyž eště spal, šla su ven a u bůdy su zvedla do igelitového pitiliku Žerikovo guvno, dala do staré plechofki a pěkně vidličkó ho rozmašlovala, až z něho bola taková hnědá sračka mazlavá. Pak su u susedů visomrovala krajiček chleba, doma ho namazala tó pomazánkó, pokrájala okurek, cibulu, posypala a fertig. Vipadalo to krásně, upe jako z reklami na Májku!






Tož a za starýmj s tim a Tato, vstavaj, udělala su ti snidaňu do postele! A starý proškráp očiska a Mamo, to si hodná, ale jakosik to smrdi, šmaria, co to je? A já To je pomazánka z uleželých tvaružků, zožer to, je to bašta, já su uš mněla, kurva, a mam po tem v bauchu jako fpokojičku! A starý vzal a začal  to žrat a Mamo, cos do teho dala, to neni k jidlu! Ale baštil, bo mněl hlat, sůsta do něho padala jako němci do krytu, kurva, jak bi řekl Polrajch.

Když dožral, grcl si a Mamo, viže to je poprvé, cos mi udělal snidaňu do postele? Nejsi nějaká nemocná? Nestalo sa cosik? To asik bodeš potřat love zasik na nějaký kabát, viť? A já guvno, papriko, guvno! Ta pomazánka, co si právě zožral, bola z Žerikovo guvna!

Starí zbjelal, zezelenal, viskočil na nožiska a petal richlo na dvur a jak petal, tak blel! Já sa smala, lidi zlatí, takový čupr gut ftip sa mi už dluho nepovedl, kurva! Na dvořisku starý padl na kolena a blel a blel a mezi tim bletim volal Mamo, jaks mi to mohla udělat, to jsi takové čuně? Jaks mi to mohla udělat! Pak sa vrhl k punpě a pumpoval jak pičus a tlamu viplachoval, fajnofka jeden!

A to békání vihnalo sinátora z mrdniku, višel ven v těch svích gatich rozdrbaných a Maminko, co sa stalo a jak to řikl, tož hňapsl do těch blitků a hodil masku ze schodů a kokosem vletěl přimo do kbeliku s víkali od tchyně. Válala su sa smíchi, ogárci a robky! Taktok vesele bi mněl začinat každý den, kurva!

Starý pak eště asik dva dny otravoval a Mamo, mosiš mi to visjetlit, proč si to udělala! A já nevjeděla, co na to řect, kurva, když nědo nemá smisl pro humor, tož mu ftip prostě nevisvětlíte, kurva. Já mam naštěsti svinski veliký smisl pro humor a tak rozumim i tomu nejsložitějšimu humoru! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!