pátek 17. května 2013

Náš blbec sa zasik předvedl!

Tož kurva, ogárci a robky! Seděla su takchle v lednu u kamen a okusovala si nechtiska u kytáry levé a najední čučim a sinátor opatrně, abich nevjeděla, sa sere ven v nejlepčim ošaceni slavnostnim, co su mu kůpila u jetnamců, vite, až tchyňa vipusti dušu, tak abi to mněl na póřeb, kurva. Tož to vite, hnetkaj su na něj zabékala mohutně a Hajzle jeden! Kam sa sereš v nejlepčim ošaceni? Pokut vim, tak bestie flekatá před chviló bola eště v rychtiku, kurva!





A sinátor sa rosklepal a Maminko, viš, neskaj je slavnostni den, bodu dostávať visječeni pololetni.

A já Kurva, hajzle malí a prčo si mi to neřekl s předstihem, nachistala bich si pořádné prutisko na tvoje půlki a kulki, viš, scu tě zrasit za šecki ty bajle, co přineseš!

A darmožrůt Maminko, já budu mnět ale heské visječeni, viš, nebudó pjetky. Máš radosť?

A já Debilku  pitomí, prober sa, kurva! Tvuj fort je dylina mongoloidni, já su takik mnoho teho rozumu neprobrala a ty bodeš nosiť jednuški? Si asik upat na kešeň, viť, že tě chitá fantas! Ty neskaj přineseš kule samé a já tě za to zrasim jako správná a zodpovjedná mama, kurva!

A sinátor Maminko, já ale opravdu bodu mnět heské visječeni!

Dostal facáka mohutného a pak su ho vikopala ven a šla k potoku pro řácký prut masivni, vibrala su takoví sukatý, abi to dělalo řácká jelita a fertig! Za nějaké dje hodiny sinátor petal ze školi, v pazóře deski a v deskách ten cár papiru.

Tož ukaž gule na papiru  a pak ty tvoje zakrnělé dolni, sráči, ať ti je možu zmasakrovať! zatočila su prutiskem nad kešeni. A sinátor usmněvaví okazuje mi ten papir a kurva, skutečně samé jednuški, to sa mi nescelo zdať! Scela su to popadnůť do ruk, ale sinátor Maminko neeeeee, ty máš strašně mastné ruce, viš?

Dostal prutem přes ksicht, zala su visječeni, zkůmám to a Darmožrůte, si dement, viš? To je omil! Dali ti určitě visječeni nějakého chitrého pičusa, ty tvoje gule zvostali ve škole, kurva! To bich sa na to ale podivala! poť, dem to uvést do pořátku! A čopla su ho za ušadlo a šla s nim rovnó Hejčin, abich zjednala spravedlnosť!

Tož to vite, kurva! Lidi kukali, co sa to chruje! Jak sme totiš šli, tož sinátor dostal každých deseť metrů prutem švihanec přes sicnu, abi to naše špacírováni heski odsípalo, kurva! Tož a pak frk do školi a do řiditelny a tam Chuj sedi u stolu a dělá to co šicki podobni debilové, papiruje a tváři sa u teho jako piča od krávy, kurva!

A já Hajzle jeden, du reklamovať sinátorovo visječeni! Dostal papir od jakéhosik igelitentniho brejlóna, je to tam samá jednuška, ani jedna gula, prosim o viměněni!

A chuj řiditelskí, to veme a kuká na to a Pani Vošková, to visječeni je uplně fpořádku, ty jedničky sů šecki zaslůžené, váš sinek je velmy talentovaný hoch, premijant třídy! Enem ten tělocvyk mu moc nende.

A já Chuji jeden, tož to je asik veliká záhada, kurva, bo tento muj malí sráč, jak donde z teho vašeho slavného gimnázyja domu, je blbý jak štódef! Asik má v hlavě destički jako! Nevimněnite mi ho za nějakého vašeho svalnatého debilka račik? Nebo třeba rovnó za školnika, teho ogára znam, má čupr gut přirozeni a chlupatů hruť!



A chuj řiditelský sa enem usmival a pani Vošková, račik uš naschledanou, tož su mu jednu přišla a vipadli sme a jak sme valili dom, tož su přemišlala a pak, zrovna u tej znački Horka nad Moravó, su mu začala dávať kázáni veliké. A chuji jeden, cosik ti povim! Ty se na tu svou igelitenci viser a račik mákni ftem tělocuku, kurva! Igelitentni lidi jsó srágory tupé, to neviš? Vezmi si třeba takého Ejštajna, kurva, nejdřif čupr gut, ale pak mu  ruplo v mislivně, virobil něde  vgarážy tu tatomovů bonbu a zabil s tim deset milijónů čiňanů nebo co! Hajzl zasratý! Tož a pak su čopla svoju mlikárnu statnů, do každé pracki jeden mléčný vak a Dyž si nepřinesl žádné pjetki, tož tadyk máš rovnó dvacitky! A rostočila su cecki jak obuch a potlůkla ho u tej znački jak sviňa!

Tož to vidite. Mám doma eště vječiho debila, než su si mislila, kurva! Jednički to zeškoli tarabí jak jakésik študované ucho z Prahe a když má udělat deseť dřepu, tož sa u toho posere! Robky milé, mamušky neskušené, neudělajte stejnů chibu, jako su gdysi udělala já, kurva! Davejte vašim potsvinčátkům večer pit tu makovinu a na kešeň na noc dávajte kus železné trupki z okapu, abi ta kešeň moc nevirostla a váš sráč fdospělosti nesprasil v garážu tatomovů bonbu, kurva!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!