pátek 3. května 2013

Megasranec


Tož kurva, kamarádi moji nečistí!
Tudle su bola v kravině, vite na faše, a prcala su v kravině u dojnic, hadřikem ta vemeniska myla, dojička nandavala, struky kravičkovské jak ty čuráčki pánské honila a jako gut, no ne? Tož a jak tam taktok prasim, tak najednó ta svině pupinkovatá, Marta Honáková Ženckí, kurva, já potřám srat, já sa asik viseru! A vedle mně tahala za vemenisko stará Vacátková a Marto, já takik potřám srat, to je náhuda, viť? A já si prosahala panděro, takik sa mi tam dole už guvno rychtovalo, tož su zabékala Robki, kurva! Vite co? Uděláme sutěž o nejvječi guvno! Visereme sa tadyk do těch kbeliku na masokostni můčku, pak to převážíme a která z nas bode mnět nejvječi guvno, tož tej sa ostatni složi na flašu rumu!
Kurva! Bol to tak dobrí nápat, že su sa aš divila, že sa zrodil v moji kešeni. Robky sůhlasili. Nechali sme vidli a struku, zali beliky a šli ven před kravin. Viděli to aji dalši robky, hnetkaj sa k nám přidali. Bolo nás celkem dvanáct jak těch apoštolu, kurva. Šecki sme sa seřadili před kravinem, sudnali tepláki, trenyrky, kydly si na beliky, přeceda to odstartoval a mi začali šecky najednó srat!
Lidi zlatí! To bolo burácání jako dyž sa bombardovali ty Dráždany, kurva! Smrad sa udělal strašliví, zduch sa zkazil, bolo to drsné! Robky vedle mně visrali enem takové malé hrumádky, ale já, lidi, já visrala pul beliku! To je ale normálni, já mam obrofská guvna od přirody, je to takuvé dědictvi po moji mutr, to byla samica, co dyž sa jednó visrala, tak fotr moch rovnó jict kadibudku vivezt, kurva!
Zali sme šecki robky belik a šlo sa vážit. Patočková pul kila, Vacátková enem deset deka, já pjet kilo, kurva! Jeřili biste temu? Pochvala su si, flaša rumajzlu ja moje, to je jasné svinsky! Tož, ale co sa najednó nestalo. Marta Honáková položila belik na váhu a prásk! očadla su na to vipólila svinsky, patnácť kilo!  V beliku bolo nasrato vrchovatě, nejeřila su, že to je možné, takové guvno obrofské od jakési hubené candule jako je Marta, kurva?
To neni možné! Zabékala su hromovo! Podvod! Než si začala sratm tak si tam nandala kravince, abi teho bolo vic, přiznej sa, kurvo! A zala su ten belik Martě a rozhrabala opsah, ale už to nešlo dobře určiť, kurva. Bola su nasratá svinsky.
Ty opico vipasená, smala sa Marta, flaša je moja!
To tedyk ne! Zahromovala su strašlivo! Vizivám tě na hanáckí srací duel, kurva! Eslik to nepřijmeš, tak si enem običejnská panna s filckami! A Marta Tož tedyk gut, přijimá sa! Přesně za dvacať čtyři hodin tadyk na tomto mýstě, kurva!
Plácly sme si a bolo to.
Po faše su valila dom a tam sa začala chystať. Zakázala su si srat, enem crkáni bolo povolené. Navařila su si gulášek chutný z vepřovich nožiček a žrala to a k temu chleba suchý, co je pro kraliky, a abi to guvno bolo řácky kvalitni, opčas sežrala kus čpagátku konopného, vite, ono sa vám to tim spevni. Večeře su mněla čtyři a po pulnoci si dala eště menči svačinku, pul tlačenki, deset buřtu, misu cibule a jako gut, no ne? K snidani su pozřela pul pitliku sádry, abi guvno bolo festovni, zapila to omastkem a bola su připravená.
Srat sa mi tedyk chtělo mohutně, guvno sa mi v ryti šponovalo jak sviňa, ale mosila su vydržat, abi bola flaša! Odpoledne sme sa sešli s Martou a ostatnimi robami před kravinem. Přeceda tam bol jako sůdce. Kydli sme si na beliky a začali srat!
Lidi zlati! Seru, seru a fort neni konec, belik vrchovatý a už to de ven! Začala su pomalu hňapat dopředu a guvno jak hadica hasičská ze mně utikalo, to su eště nezažila! Robky skandovali! Milu Milu ser ser!  A já srala celá šťastná a šla a šla a už su bola u vrátnice pořád su srala! Nebodete mi to vjeřit, ale dosrala su až k jednotě!  Když su sa pak otočila, viděla su daleko za sebó u kravinu Martu, udělala enem asik tak dvómetrového kusana hnědého, ostuda svinská!  Flaša bola moja!
Robky mi ju donesli, hnetkaj su ji urazila hrdlisko a viglgala ju, no jeje! A dobře mi bolo! Chlapi to moje guvno lopatami naporcovali a lidi z dědiny si to roznesli na zahrádky jako tu hnujivo, kurva! Tož to vidite! Zasutěžila su si, guvno masivni virobila, kytičky pohnojila a navic sa svinsky dobře pomněla! To su skrátka celá já!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!