pátek 3. května 2013

Gdo su, kolik vážim a co tu dělám, kurva!

Tož kurva, lidi zlati! Jmenuji sa Miluna Vošková a mam stopadesáť kilo jako správná morafská samyca! Mamně su sa vylópla z prdele v roce 1970 v Olomucu, bydlim v Horce nad Moravó. Mam ráda chlapi fůsaté s velkými chlupatými pyji, kurva, alkehol, hazard, fodbal a box. Fakčim tvrdě v JZD, gde jezdim v tem traktoru a takik tahám kravički za struki a virábim mlečko pro děti!


Už od malička sa věnuji lyteratuře, pišu svinsky kvalitní vjeci, vite, teksty pro običejnské lidi z dědiny, žádné takuvé srački jako píše Víveg, kurva, nebo na Pavlofská! Piču hlavěn sama o sobě a sem tam vitvořím nějaků pohátku hesků pro podsvinčátka. Když su v dobrém rospoloženi, zprasim aji nějaků tu básničku. Su skrátka robka svinski tvořivá!

Bo je to ale v mích tekstech samé pánské a dámske přirozeni, zminki o cigánech, žrani psů, kurva, tak sa to lidem vječinó nelibi a když ty moje čupr gut luxusni teksty někam dam, tak to hnet smazaji, na fejsbůku su každů chvilu zabanovaná, naposledy mně zabanovaly, jak su dala do takuvé dětské seznamki fotografyju svoji chlupaté pičky.

Už mě to banováni sralo, tož su si založila tentok heskí ružoví blogýsek a bodu ty moje krásné vjeci srať sem a jako gut, no ne?

Jo a takik mi vyšla svinski kvalitni kniška, lidi zlatí! Gdo si ju nekůpí, teho zožere rakovina!

Tadyk je ten otkas: Tož kurva!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!