neděle 12. května 2013

Svátek matek, kurva!

Tož kurva, lidi zlatí! Ráno su sa vivalila z kavalca, sendu dolu do sjetnice a tam čučim na takoví ten trhací sráč, nědo temu řiká kalendář, a tam kurva napsaté Svátek matek. Já sa celá našponovala! Dyť su přecik takik matka! Takik mam svátek! Hnetkaj su čopla nohu od stola a začala mlátit do růry od kamen, až sa šicko natřásalo, a rodino, kurva, šici ke mně, nebo to tadyk potpálim jak sviňa! A šici ke mně, celé rozespaté to je, a Maminko, copa sa děje? Vždyť je neděla, stalo sa cosik?





A já Hovada, tak vi nevite? Tož to je vidět, jak mně mate rádi, kurva! Rostočila su nohu ot stola a začala to šicko řezať, starého, sinátora, žerika, enem tchyňu ne, bo ta bola přikurtovaná k žehlicimu prknu, abi neutekla k Blaženě do Práglu, kurva, posledni dobó je totiž beste jakásik mrštná!

Tož a rubu to šecko a Schválně, gdo z vás na to přinde, co je neskaj za den! A sinátor debilni, maminko, nevim, nevim, asik apríl, sylvestr, kjetnové pofstáni, řijnová revoluce, nebi mně, nebi mně! Debil, viťte? Má v kešeni nasrato! Nakunec na to přišel starý Svátek matek, zabékal! Svátek matek, mamo a dost, prosimtě, nebo nás zabyješ!

Strčila su nohu od stola za gumu u tepláku a To je dosť, kurva! Tož teť vite, co je za den, tož scu vidět dárki, co pro mně mate! Důfám, že jich je svinski moc! Tož a ty diliny sa na sebe podivali a bolo vidět, že pro mně guvno maji. Mongoloidové! To mně hnetkaj zasik dosralo! Znovu su vitáhla nožisko a znovu je začala rubať, enemže lidi zlatí, co sa nestalo!

Najednó prda strašlivá, brána dřevěná sa rozletila, kurva, mi sme šici stuhli a co to je, bolo to veliké svinski, uplný mamut sa tam tyčil před námi v ranim sluničku!

Co kurva seš? Zabékala su a ten mamut připrcal bliš a Ty mně nepoznáváš?

Lidi zlatí, kurva, prd bi ze mně nevimáčkli! Vite gdo to bil? Moja mama kriminálnica!

Co tu děláš, fotryně? zabékala su. Dyť máš biť v lochu, bo si zamordovala fotra, kurva.

A fotryňa Di do piči, ty svině, mukli mně zabednili do bedny a poslali ven z lochu se sůčástkami, viš, s těmi sračkami, co sa tam v zámečnické dilně prasi, tož su tu. A teť mi heski řikni, viš co je neskaj za den, kurva?

A já Nevim, kurva.

Tě zabyju, kurva! zabékala mutr, sahla si mezi svoje megacecki a vitáhla takovů obrofsků vjec, čučila su na to a nejeděla co to je, tož a mutr to rostočila svinski a on to bol železnični pražec, kurva, dole ohublovaný, abi to šlo dobře do pazóry, vipadalo to jako taková velyká bejzbolka. Tož a začala mně rasiť! Moja vlastni mama, svině jedna zlá!

Já utikala před ni a svině mutr za mnó a rasí mně řbet prašcem, kurva a Krávo mongoloidni, co je kurva za den, si spomeň, nebo podeš pot kitki!

A já Maminko, nebi mně, nebi mně, kurva, já nevim, co je za den, pomoc!

A mama Ti pomuřu, candulo nepovedená! Odložila palicu z pražca, pazórami si chytla mlikárnu a začala mně rasiť těmi  gygantyckými dudami, vite, ona je má jak pitle s cimentem, kurva! Tim dostanete přes kešeň a dete na dva dny do limbu jako!

Tož su uhibala a prosila mamušku svoju strašlivů, abi mně nechala, ale ona bola celá rozhicovaná, kurva, rasila mně jak sviňa a fort enem Co je za den, si spomeň, pičo! Pak su ale zabjehla do baráčiska, richlo našla trhaci sráč a čučim a je přecik ten svátek matek, kurva, jak su sa mutr lekla, uplnmě su to zapomněla! Tož richlo su bježela k mamně, klekla su předni do slepičincu a Mamičko, uš vim, uš vim, neskaj je svátek matek!

Fotryňa sa uklidnila a vidiš, kurva, že to de, když tě trochec zrasim. Tož teť, gdyš to viš, bodete mně tadyk heski ošetřovať, fulservis scu mnět, dyž su si dala dovolenů kriminálnicků! Hnetkaj sa do teho dajte! A vivalila sa, rostáhla šecki kytáry a pazóry a Namasírovať, nakrmiť, napojit šerákem, kurva a šnel, šnel!

Celá familija sme sa dali do roboty. Já su mamně ohoblovala ztvrdlů kužu z kytár, starý ji mastil sádlem a masíroval intimni mista, sinátor viškraboval z pod faldů špinu smrdutů. Bolo to svinski namáhavé, to vite! Jak sa nědo z nás ulival, kurva, hnetkaj mu na řbet dopadl ta gygantická palica z pražca.

Gdyž bolo hotovo, moseli sme za dáfki na tchyňu kupit štěně, odevřiť, mama ho vipila na posezeni, pak si stupla doprostřed sjetnica a viscala sa! Lidi zlati! Bolo to jako na svatém kopečku, dyž sa slonica vidoji uprostřed sloni maštale, kurva! Uplné scankové jezero tam virobila. Ale tim to neskončilo, lidi zlati! Moseli jsme ji fůsi přistřihnůť, pičové chlupi, co má skorem dva metry dlůho, rosčesat, muňku otstranit a pak to celé zaplest do copu, abi bolo vnadidlo na ogáry statné.

Pak sa fotryňa odebrala do spižírny a začala žrat na co přišla, během chvile bolo šecko vni! Nakunec nás eště šecki pořádně zrasila, dudami potlůkla, odburácala na dvořisko a tam uš takovích deseť švestek s puškami a nahuře ve zduchu Vrtula policejni sa znášala jak mucha nad kravincem a Milado Vošková, vzdaj sa! A Mama Kurva, debilci, dyť su si enem otskočila na náfštěvu k ceři moji debilni, vite? Hnetkaj podu, ale eště bich si potřála trochec zasůložit, su z teho krimu nadrbaná jako rok nepřipuštěná prasnica! A jak to řikla, sahla po sinátorovi, tepláki pruhované pustila dolu a že si sinátora nacpe do tej svoji obři piči, ale v tu chvilu prásk, ostřelovač na střeše to smačknul, šipka uspavací sa mamně zapichla do rycni a fertig! Svině šla do limbu! 





Naložili ju do sitě, vrtula ju odnesla za humna, benga sa nmám omluvily za ten bordel a bolo to. Su ráda, že je ta zlá robka opjet v diře na lotry, kurva, takhle zli člojek nepatři na svobodu jako! Já bich si nidy cosik takto hnusného k vlastnimu ditěti nidy nedovolila! Moja mama je omil přirody a dufám, že v tem krimu schnije zaživa, kurva!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!