úterý 7. května 2013

Jak su si zařidila bydleni

Po svatbě si mně muj starý přivedl k sobě domu, kurva. Lidi zlati, já na to čučila, na to bidleni veliké, svinski sa mi to libilo. Šade mi to okázal, šicko čupr gut, chlivek, garáž, dvorek, svinski krásné to bolo, ale vite co bolo na guvno? Že celí ten mrdnik okupovala starého mama, vite, ta sviňa tchyňa moja flekatá, zlá! Fort sa tam producírovala a naznačovala, že jim mam bit vděčná, že nás k sobě pustila, bestyje! Za dva dny mně to uš tak svinski sralo, že su zosnovala plan, jak si s ňou poradiť, kurva.



Šla su za doktorem, dala mu love a Hajzle jeden, potřám tchyňu poslať na čtrnáct dni do lázni, kurva, viš, je svině celá chromá, tož abi ji bilo lip. Doktor sa bál svinsky naprasil mi tu sračku, tož a já doma pak za tchyní a Mamičko hodná, mam pro vás překvapeni! Pojedete si užit do lázni, vite, zrelaxujete sa svinski, otpočinete a jako gut, no ne? A tchyňa bola celá ščastná, fort dokulečka děkovala a začala řešiť, co si sebó šecko veme a čamajdán sháňala, znate to, kurva. Tož a já si řikala počkej, svině, co na tebe chistám, to sa bodeš diviť!


Za tyden sme tchyňu odvezli na nádro do Olmůce a poslali ji do lázni. Starý mával na mrchu, jak ji vlak odvážal, a Maminko, vrať sa nám brzo, mame ťa radi! Nechala su ho fklitku, kurva, abi si eště chvilu mislal, že je šecko f cajku, ale sotva sme sa vrátili dom, začalo tóčo masivni!

Hajzle! Zabékala su. Změna pravidel, kurva! Šecko to tadyk předěláme a zmodernyzujeme, kurva! Kámen nezvostane na kameni!  A starý Milu, jak to misliš? A já Jak řikám! Svině aš sa vráti, tak to tadyk nepozná, je ti to jasné? A eslik bodeš mit keci hlůpé a nebodeš pomahať, tak tě zrušim a odendu od teba a ty už nidy nebodeš mnět s nějaků robů seks, viš dobře, že tě žádná krom mně nesce, kurva!

Tož a starý sa rosplakal a fertig. Začala veliká akca. V JZD su si pučila traktor s pluhem, rozorala celů zahradu, ty záhonki kjetinové, skalku bebilni, co tam svině mněla, šecko su obrátila narubi a zplanýrovala. Starý pak mosil udělat víbjech z prken a do teho víbjěhu sa pustilo deset prasců, kurva. Pak sa šlo na samotné baráčisko.

Nejdřif sa udělala inventura tchynina majetku, kurva. Šecki skřině sa prohrabaly, opsah viházal na dvur, šecki ty šaty, sukně, svetri, kurva, a bolo veliké třiděni, kurva, něco sa prodalo cigánum, něco su si zala já, vječina ale skončila na hromadu a to sa pak polilo petrolejem a zapálilo. Tchyni sme určili komoru pod schodami, tam sa dala stará postel, stoleček, židla, jedna matraca a fertig! Stači! Vic starý člojek k životu nepotřá, kurva! Z obivačky se udělalo bidleni pro kravu, kurva, palici sa prorazila zeď, abi mněli kravički jak chodit ven a pak už sa enem na zem naházalo seno, abi to izolovalo a bralo čpinu, kurva.



Tož tak. Bidleni sme mněli svinski moderni, ale starý temu nerozumněl, je to kokot blbý, enem na to kukal a bulal a Maminko, co ty na to řikneš, až sa vrátiš, co ty na to řikneš! Mosila su mu přišit jednu nohó od stola. Hajzle jeden! nerozumiš temu! Mame to tu krásné! Svině nepotřá celé baráčisko pro seba, to mame teť mi, stači ji enem tamalá komurka, tam ju zavřeme a bodeme ju krmiť a ona nám bode davať duchot, kurva!

Když tchyňa přijela z lázni, jeli sme pro ni na nádro zasik a Já To sa bodete diviť, kurva, jaké pro vás mame překvapeni! A tchyňa to su zjedavá, Milu, to su zjedavá. Tož a jak sme přijeli k temu bidleni našemu, tchyňa kukla na barák, na hnojisko, na prasca, zabékala a trefilo ju. Od tej dobi nemože chodit. To je ale dobře, do ničehož sa nesere, enem fort jeduje, tož do ni mosim cpať hypnogen, abi bol klit.

Lidi zlatí, udělejte to takik takhle, jak sa u nás na dědině řiká, když sa mladé vyvedó, staré patři zabiť, kurva! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!