úterý 14. května 2013

Maksimum muziki, kurva!

Tož kurva lidi zlati! Ta moja švagrová je bebilni svinski! Přectafte si, že sinátor mněl svátek a jak mněl ten svátek, tož mu z práglu přišel balik od ni, on to rozerval a unitř takuvá malá sračka, tož su temu nevjenovala pozornosť a srala na to, kurva. Tož ale za dva dny čučim a sinátor špaciruje po dvoru a na krku má čpagát, na tem čpagátu visi taková malá sračka a z tej srački vedó dráty do ušadel.






Viklonila su sa z okna a Hajzle malý! Co to tam maš, kurva! Pocem a okažto, eslik to neni cosik závadného!

A sinátor sa rosklepal a okázal mi to, bol to takoví jakobi umnělohmotny bobek a Maminko, viš, to su dostal xvátku ot tety Blaženy, je to pempétři přehrávač. Dám si do teho z čopitače pempétrojki a pak je poslůchám.

A já Aha, kurva, to znám z teho tinterneta, jak tam prasim svoje povídanky kvalitni! Tož okaž, jaků muziku tam máš, kurva!

A on Maminko, viš, já... A hnetkaj su mu ju višila nohó od stola, kurva,  panchartovi hanebnému, co na slovo neposlechne svoju hodnů mamušku! Pak su ten plastový bobek čopla, dala do ušadel a poslůchám a sinátor Maminko, to asik neznáš, mam tam Nohavice, Plýhala, Rejdyjouhet, Miro Žbirku... Vic neřek, bo dostal dalši pecku, kurva!

Sráči! zahromovala su. Takovétok srágory poslůcháš? To neni muzika, to sů fekályje hudebni, poť, chuji, já ti tam naburácám pempétrojki kvalitni, že sa z teho posereš! A šli sme nejdřif k mojemu čopitači zahnojenému, chuj to připojil a šecko mosil smazať, tu svoju muziku, já to hlidala! A pak sa z mojeho čopitača tam dalo kvalitni uměni hudebni, Daneček Landů a Evička s Vašikem, kurva! A jako bonus masivni Maksym turbulenc!

Tě bodu hudebně zdělávat, řikla su, nandala sinátorovi dráty do uši, kurva, a pustila muziku ze sráče plastového a osulila su to maksimálně nahlas, až sinátor zařval a dráty zasik vindal.

Tak takhle ne, chuji! Já sa tadyk s tebó okrádam o čas, kterí bich mohla tráviť v hospě, a ty taktok, kurva! Došla su do garáže pro kobercofku, omotala mu ju kolem dokula kešeně, abi to pjekně v ušich drželo ty sráče, enemže pak čučim, kurva, on to mněl přes očadla.

Počkaj, hovne, maminka to mosi předělat, řikla su, dala hajzla na zem, šlápla mu na kešeň a rup, urvala su to šecko, vlasů na kobercofce zvostalo pjet hrsti, sinátor řval jak panic při prvnim zasunuti, ale nedalo sa nic dělat! Šecko su to znovu zprasila, dráty do uši, páska, fik fik, hnetkaj to bolo, muzika sa pustila a pak su navic celý ten plastový pempétrojkoví sráč takik celí zabalila do kobercofki, abi to nešlo vipnůť!

Sinátor sa svijal svinski, holky a mašiny a bílí jezdec mu šli přimo do kešeně, bolo to krásné! Viskočil oknem na dvur a tam se to vifikundaci kvalitni, ten můj hudebni vináles, snažil sundať, ale bolo mu to prt platné, kobercofka držela jak sviňa, kurva! Tož sa tama venku nakrucoval, za hlavu chital, dělal pohibi rukami nohami, pak sa poblel a posral a fertig! Neni skrátka snadné celí život poslůchat jakésik srački a pak objevit takovůhle krásnů klasicků muziku, kurva!



Gdyž sa večer viflákala baterka, tož su mu to zasik servala šecko dolu a Tak co, chuji? Přišel si na chuť řácké hudbje, kurva? Zapomněls na Nohavice? A on cože maminko, já tě skorem neslišim. Tož dostal facáka, až sa eště jednó posral. Já pak zašla do jeho mrdniku, on tam má svuj čopitač, vite, od školi, pučilimuho v rámcy takuvého programu pro socki veliké, tož a tam su mu zmazala šecko, abi s tim fšim asji ta jeho muzika šla do piči.

Za chvilu bolo veliké békání, to vite a Maminko, ježišikriste, tys mi zmazala šecko na čopitači, já tam mněl dje seminárni práce a vjeci důležité! A já sa smala a darmožrůte, já vim, kurva! Si nasratý, že máš nohavice v hajzlu, viť? Tož ale to sa nic nedalo robiť, takuvé srački u nás doma nido poslůchať nebode!

A bolo to. Sinátor poznal kvalitu a důfám, že už nidy nebode scet nic jiného, než Danečka Landového a Evičku s Vašikem, kurva! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!