pátek 9. srpna 2013

Sůboj samic v Hostivicách

Každá správná hanácká samyca ví, kurva, že kvalitniho muža, co zaopatři celů rodinu, nesežene enem tak něde v hospě, gde to je samá socka a degenerát. Kvalitní ogár sa nejlépe zožene na internetu. 

Já sa nedávniko nasrala na starého, vite, ten debil nesl z práce viplatu a najednó tlupa cigánů jakíchsi na něj viskočila z kontiku, viplatu mu zobrali a mi mněli guvno! Sráč jeden, vobec sa neumi bránit jako. A kokota má maličkého jako maliček od moji levé kytári! To neni žádný kvalitni muš, je to enem hrumada trusu! Bola su na teho darmožrůta tak svinski naščůřená, že su normoš sedla k čopitači, našla zoznamku  a začala sa zoznamovať s cizími ogáry, kurva!






To vite! Starý kolem mně poskakoval a Mamo, ježišimaria, neblbni, nehledej si jiného muža, já ťa mám rát aji když mně ve spánku zapaluješ ochlupeni a rubeš mně přes kešeň nohó od stola! Ale já na něj srala, robky! Hledala su na tej soznamce tak dluho, aš su našla správného samca!

Bol to uš starší kůsek, ale čupr gut, jmenoval sa Michal, bauch mněl obrofskí, tělo svalnaté a tvrdil o sobě, že má hodně lovů, že u něho sa bodu mnět jako pani královna, kurva! Tož su mu okázala pičku a cecki na vepkameru, eroticko sa zakrůtila, udělali sme virtuálni sůlož a tak svinski sa to temu dobitkovi líbylo, že řikl Miluno, kurva! Zitra přijeď za mnó domu, nastěhuj sa, bode to krásné, sůložit bodeme každý den a slatké řečički z něho lezli jak roupi z ryti od bezdomoca, až su nakunec řikla JO!

Prý bidlá fpraze kdesik, ale na to su srala, cajzl sice neni hanácká samec, ale já si ho jakosik přejinačim, řikla si su. Naučim ho házat šprechce po našem, naučim ho chlastat tvrdě a ostatni srački a jako gut, no ne?

Druhí den su sa zbalila, vjeci naházala do krosny, na hrp nandala a šla na vlak, kurva a starý se sinátorem kolem mně tancovaly a Maminko, prosimtě, neee, neodjižďaj! Ale já na to srala, vlak su chitla a jela do Práglu, kurva! Ten můj šamstr internetoví bidlal v Hostivicách, to su vobec nejděla, kde to v tej pražskej dědině je, kurva! Mosila su sa ptáť šantusů různých a socek, šalinó sem tam jezdit, dokonce su sa dvakráť strašlivo ožrala s kímsi, uplně otpadla a pak znovu vistřizlivěla, ale šecko dopadlo dobře, baráčisko mého prciřa su našla a fertig!



Tovite že su neotálala, kurva! Celá nadržená su čopla popelnicu, prohodila ju fenstrem a hr dovnitř a Michale, tož tadyk su, poť richlo suložit, pička mně slintá jako buldok po mrtvici, kurva! A kůkám a šamstr muj tam sedi u stolu s jakósik cizi bestijó ceckató, s jakósik blondýnó vituňěnó, to sa mi nescelo libiť!

A Michal, Ježišimaria, Milu, co tadyk děláš, mněla si přiject předefčirem, já na tebe čekal, moja žena sa mezitim vrátila z dovolené, viš? To je ona, tadykj sedi a jmenuje sa Monyka!

Tož lidi, kurva! Já su si vobec neujedomila, že jak su sa ožrala, že to trvalo celé dva dny šecko, vite, to blůdění pro všech těch žiškovách a dejvicách a prdlořezách, kurva!

A ta bestyja vituněná začala pištět a Co to tadyk je za krávu, ty si sem domu vodiš tato jakésik tlusté piče?

A já Drš piču, ty pičo, zbal si deset kylo vjeci do čamajdánu a visol ocut, kurva, já to tadyk šecko zabírám aji s tvím ogárom! Uš to tadyk neni tvoje ale moje, kurva! A pak su čopla Michala svého za jitrnicu pánsků a Mišo, ty si tak heskí a krásně voniš, ale hodně teho mosime změnit, viš, tadyk z tej cimri uděláme maštal, ty si necháš narůst řáckého bíbra, zakazuji ti sa holiť! A takik sa mosiš naučit hrát na automatech a chlastat jako správné hanácké dobitek, kurva!

A Monyka jak to slišala zabékala Ty obézni bestyjo, viš gdo já su? Já su Monyka Štiková, ta nejvječi samyca pražská, mam veliké cecki a sicnu a na primě su málem uváďala ty Vyvolené, kurva!

Ogárci a robky! Adrenalin mi viletil nahoru, zabékala su mohutně, skočila na Monyku a začala bytka veliká! Já shodila bombra, Monyka rozervala blůzu šlapkofskó, cecki sme zali každá do pazór a začali sa tim rubať svinski, enem to mlaskalo! Nejeřila bich, že taková sviňa pražská može bit tak silná, kurva! Monyka mněla páru jako pivovarskí vůl, kurva a vzdorovala jak sviňa!

Moje cecki só vječi, békala su na ni! A Monyka Drš Piču, moje cecki sů vječi jako! A hádali sme sa a rubali sa, aš su nakonec vitáhla nohu od stola, dala Monyce přes mordu a ona viletila ven fenstrem a valila sa dolu po svahu  jako sut pivni a já za ni a dole, kurva, rybniček blátiví. Monyka tam zaletěla jak jetnamec do kufru ot trabanta, dyž přijedó benga počitať pruhi na adydaskách, kurva!



Já do teho rybničku blátivého skočila na Monyku heski a začali sme sa tam dál pleskať ceckami, a do teho bahna srhávať za sicny, hadry sme ze seba oškubali a bahnem sa pomazávaly a bolo to svinski kvalitni jako! Dlůho su s nikim nezažila takovů krásnů bitku! Za hodinu a pul mně to uš ale přestalo baviť, tož su Monyce podrazila kytáry, narvala ji do gatěk dvacet hrsti bahna, zmačkla si cecki, mličkem ju celů pokropila, dala sicnu k obličeju a vypustila mohutný hanácký análni tajfun!

To dyby znaly němci takový extrovni smrdutý plin, kurva, tak válku vihraji během tydne, kurva! Kytičiki fokolí deseti metrů zvadly, kurva, Monyka zbledla, naposledy sa zacukala a šla do limbu, kurva! Dovalila su spátky za Michalom a Mišo, kurva, tos takik moch řect, že máš doma jakůsik semetriku, kurva! Podivej jak vipadám!

A Michal já sa omlůvám Milu a pak sme sceli sůložit, ale přectafte si, robky, on sa mu kokot nescel postaviť, bolo to na piču, tož su mu jednu natáhla a valila spátky domu! Na a co bich vám povidala, kurva, doma su přistihla starého, jak ho omrdává Veruna dyldem připinacím do ryti a já Kurva Veru, co to tadyk jebeš jako?

A Veru Milu, bola si dluho prič, tož ti hlidám muža, abi ti s nim nesůložila nějaká stará piča, ale já, čistotoná skušená šlapka, viš? To su hodná, viť?

A já Si svinski hodná, Veru!

A zachlastali sme pak, šecko to oslavili a vobec to bilo celé heské a bola su ráda, že su sa nenakvartýrovala do baráčiska k nějakému paprikovi pražskému, co anik nemá fůsy, kurva!

Tož tak!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!