neděle 4. srpna 2013

Stvoření Miluny Voškové

Tož kurva, lidi! Neskaj žádná povidanka, ale něco svinski uplně jiného jako! Ilustraca od Edika Vránového, ogárka hodného s obrofskím přirozenim a chlupató hrudi! Jmenuje sa to Stvořeni Miluny Voškové, kurva, a vice naleznete, vy debylové tadyk, kurva:  http://www.humanart.cz/portfolio/Eddie



















TADYK to je ve vječim rozlišeni, kurva!




Důfám, kurva, že sa Vám to svinski líbí jako mně! Já jak to opatřila, tož su dostala řetězoví čurací orgazmus a ještě teť mi heski f pičce škubá a lochtá, jako dybych tam mněla mravenečki! Poznáte šecki osobi, kurva? Eslik ne, tak ste piče a mosite si přečist moju knihu masivni, kdo su ji nepřečte, temu ve sracim otvoru narostů hemoroidy jak sviňa!

Šecki obráski unitř sů od Edika přirozeně, aji ta obálka, jak je na povrchu! A připominám - nekůpíš, budó hemoroidy!




Stoji to enem padesáť korun, tož aji socka nejvječi, co má čtečku, kurva, si to može dovoliť jako! Dje piva! To vás snat nezabije a já za ty peniski bodu mnět veliků zábavu, až je bodu házat do automatu jako!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!