středa 31. července 2013

Jak su srala u Blaženy

Tož lidi, zlatí! Vite, já su velice kulturní robka a často aji do teho Práglu plného cajzlů sa vidám na nějaků veliků kulturu, vite, třeba za Zořinkó Šimůnkovó do symbijózy na literárni večer a tak, kurva! Většinó sice hnetkaj, jak vistůpím z vlaku, zapadnu na hlaváku do takového pajzlu, na šecko zapomenu a ožeru sa tama jako dobitek s místními houmlesami, ale to nevadi.






Naposledy su jela za kultůró do Práglu minulí týden, kurva, jeden šantus mně pozval na nějaků sračku, uš anik nevim co, jakísik básnik mladý chlpatý, co nemá fort co do mordy, hebený jak sviňa je, a Milu, kurva, přiser sa, uděláme čteni veliké a takové srački různé z něho lezli romantycké, že su mu na to kyvla a Gut, kurva, přijedu, zabásnime, ožereme sa, zamrdáme, bode nám heski!

Doma su do dvó igelitek nalifrovala různé uzeniny, tlačenku, sklenicu se sádlem, petflašku s takovím domácím ovocným samoserem a že to bodu mnět pro teho ogárka jako, a nasedla su na vlak a hurá do Práglu, kurva.

Tož ale já piča veliká! Uplně su sa zapomněla doma nažrat a ve vlaku hnetkaj veliké hladové škrundáni panděra, tož co, kurva. Mosila su sa něčim nakrmiť. Zala su igelitku a rvala si to mesko kvalitni do mordy, samoserem to zapíjala, ale lidi, vite, bolo to jakésik na piču, jak su to doma mněla enem tak ve spiži na zemi a to teplo letní veliké do teho, kurva, tož sa to asik jakosi zapařilo a lechce skazilo. Ale dobré prase šecko spase, znate to! Zožrala su šecko, přecik to nevihodim!

Ale už za pul hodiny su vjeděla, že je cosik špatně. V panděru mi zaburácalo nejdřiv a pak su si strašlivo usrala, že to celí vagón zamořilo, lidi sa zvedali, okna otevirali, mosila su sa smať! Ale dluho su sa nesmála, bo panděro mně začalo svinski bolet, to vite. Na hajzl su nemohla, hajzli ve vlaku maji svinski úzká dveřiska, tam normálni hanácká roba neprostrči prdel k mise. Tož su to zadržovala až na hlavák.

Když za dvje hodiny zastavil vlak konečně fpráglu, dala su fšem okolo přes držku a rvala sa ven, sicnu plnů sraček, srani veliké nakrajičku, rozrazila su dveřiska, viskočila ven, ale lidi, kurva, jak su dopadla na nástupiště, sjerač sraci povolil, už toho na něj bolo svinski moc a já sa tam tak prasecki zesrala, že biste nejeřili, že je něco takuvého možné! Srački mi viletěli z nohavic lůža sa udělala hnědá, cajzle okolo řvali jak sviňa, ale já bola spokojená, bauch mně bolel o poznáni miň, kurva!



Pani, proboha, co to tady děláte, to je strašné, Cajzl uniformovaný, ajznboňák jakýsi, mi začal prstiskem před čumákem šermovať, tož su mu jednu přišila nohó od stola a valila prič.

To vite. Bombarďáky su mněla extrovně naložené víkali, kurva. Mosila su to jakosik richlo viřešiť, tahať sebó pjet kilo sraček sa mi  nescelo. Ale kurva, Prágl! V Práglu nemožete enem tak dřepnůť na obrubnik a začit viklepávať z ošaceni polotuhé ekškrementy. Přemišlala su, kam se s tim hnědým nadělenim trhnu, kurva a pak mně to trklo!

Starého Švestra Blažena! Ta svině lovatá mám v Práglu přecik bývák! Zastavim sa za ni a provedu očistu heski v klidku jejiho přibitku, kurva! Rozcapená jako kačena mongoloidni, s náloži guven v trenclích su sa dovalila na Šalinu a prcala do Dejvic k Bláže. V šalině bolo móře cajzlů, ale na mně sa kupodivu nido netlačil, šici si drželi čuchometry, jedna slabá povaha sa dokunce poblela! To vite, cajzli! Kdybi vjeděli jak sa v kravině virábi mličko, jak do teho každů chvilu krava zahnojenó kytáró šlapne nebo rovnó nasere, vite, do teho beliku dojiciho, a pak sa to mosi cedit!

Za chvilu su bola u Blaženy pod barákem. Zazvonila a Blažena kešeň vistrčí z fenstru a Ježišmaria, Milu! Co tadyk děláš? Já tě vobec nečekala? Stalo sa cosik?

A Já Blažo, je to fpiči, ten starý dement tvůj bratr scipnul, na guvno, viť? Vezu ti smutečni oznámeni!

A Bláža, ježišmaria, Milu, neeee, panebože...

A Já Guvno, Blážo, April! Enem su sa tak zastavila, viš, hodit šprechec a takik si u tebe skočit na hajzl.

A Bláža Tož poť nahoru, Milu.

Tož su jako kačena rozcapená vilezla nahoru a Bláža hnetkaj, jak mně opatřila, nakrčila čuchometr svinski a podivala sa na mně šokuvaně, ale nic neřikla, bola f piči! A já Tož nejdřiv mosim k tobě na ten hajzl, viš? A zapadla su na onu mistnosť, zamkla a čupr gut!



Konečně su mněla chvilku na svoju intymni hygijenu! Celá su sa svlekla do nahulata, gatě dosraté vivlékla a kukám na to, snad pjet kilo sraček v tem bolo! Proštudovala su to, eslik ta nejsů článki z tasevnice, ale bolo to gut. Zdravé hanácké víkali! Tož su ty trenyrky jakobi zauzlovala heski, udělala z teho takový cumel masivni, hodila do porculánovej mísi a spláchla. Enemže lidi! Porculánová misa není latrýna. Uzel sraček vjel dole do tej diry, a ucpalo sa to, hnědá voda s kůskami guven až k okraju misi! Na piču! Tož co dělat? Klekla su si na tu podlahu, strčila pazóru do hajzlu a začala to tam rvát pjekně masivně, jako když sa rvó spaci práški do duchotca, abi dal klit! Pazóru su mněla v hajzlu až po rameno, pak to udělala frk, kurva, šecko zajelo dolu a feritg!

Pak su prozkůmala ošaceni svoje a nátělnik spodni, co su mněla, bil takik dosratý! Tož co! Takik su ho zabalila, do vécé narvala, splachla, rukó temu pomohla dolu a bolo to! Akurát, jak su to tam lifrovala, tož su sa opirala o prkynko plastové a to ruplo a bolo na pjet štoků.

Vzápjetí na mně ale přišla druhá vlna srani, kurva! V panděru mně zahromovalo, tož su richlo stůpla nad misu a zabéčila, řítké srački ze mně viletěli, no jejeje, šplůchlo to do misi a šecko ohodilo, stěny, a bolo teho tolik, že to přeteklo přes okraj misi a zasvinilo to ten porculánoví bazmek aji zespoda. Tož ale bola su  kvalitně visratá a to bolo hlavni!

Hajzl bol samořejmě celí dojebaný. Srački hnědé ze fšech stran. Tož su zala hajzlštětku, trochu to tim otlůkla, odmotala asi pjet metrů hajzlpapiru, otřela si s tim celé tělo, ošatila sa a fertig!

Rozrazila su dveře srací komory a jako pani královna vistůpila spořádaně ven a Blažena předemnó, celá vikulaná, rozklepaná a Milu, je šecko fpořádku, ty zvuki, co si tam dělala, šmaria!



A já Šecko je fpořátku, pičo! Tož já zasik valim, sralo sa mi u tebe kvalitně!  A vipadla su ven a valila rovnó spátky na hlavák, už su nemněla na žádnů kulturu anik pomišleni! Na hlaváku su trochu zašpásovala se šantusami, cecki jim okázala a pak sa na to visrala a jela dom.

Za pár dni feletonát z Práglu, starý to vzal a bol z teho celí dojebaný a když to skončilo, řikl Blažena volala, prí si ji jakosik znečistila tolaletu.

A já Guvno! Takovů pičovinu su uš dluho neslišala!

A on A takik řikala, že barák celí mají roskopaný, že se tam ucpalo potrubi něčim a je to velikí problém!

A já To sů piče ty cajzle, viť?

A bolo to. Večer su sa šla ožrat s Verunó a bolo mi krásně. Jit sa visrat do Práglu bol nejlepči nápat tohotok roku, kurva!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!