pátek 19. července 2013

Moje první milování!

Tož kurva lidi! Moje poprvé bolo svinski krásné, to je jasné, každé poprvé je svinski krásné! Bolo mi dvanácť let, vite, ale hanácká robka je dospejlá už v deseti, abiste sa neděsili. Vipadala su na třicet, mněla su masivni cecki vivješené, sicnu masivni, že když su scela ve škole projit dveřmi, mosila su bokem, kurva! Páčo su mněla dlůhé, mastné a plné malinkých ščipavích berušek, to vite, to bolo v roce osumdesát dva, kurva, to eště neboli žádné šampóny a mídla jako je to dnes! Vši a bleci v lidském kožuchu bili normálni svinski a nido to neřešil!






To vite, že po mně ogárci svinski jeli! Jak mi při tělocviku při skákání přes tu švétsků bednu viletěl cecek zpodnátelniku, hnetka šecky šecki kokoty kolem stály! Mněla su moc feromonů a cítila su sa jako mladá poldná nadsamica. Ale to vite, ty neochmírci, co mně sceli, na to su srala! Už ve dvanácti letech su vjeděla, že potřám muža staršiho a skušenějšiho, co vi, co sce od života.

Nejvic mně zrušoval takoví místni padesátiletý ogár, co mu šici řikali enem Krakonoš. Mněl kvalitní plnovůs, knir jak rýžák, kurva, a bol v invalidnim duchodu. Chiběla mu kytára levá pot kolenem, jednó sa totiž svinski ožral spadl do přikopu a tu kytáru mu tam užraly potkani kurva. Jezdil ve velorexu, to bolo takik čupr gut, šecki socki zdejši mu svinski záviděly! Bola to skrátka taková romantycká postava, chalan, po kterém tůžila každá mladá robka.

Jednoho dne bola moje tůha už tak veliká, že su si řikla, že ho mosim dostať. Vite, on mněl za lesem maringotku, kde bidlal s několika cigány a dycky tim svojim velorexem jel jednó denně do Horky do hospy, aby sa nakalil a zbalil tam nějaků štětku. Tož a já su si na něj počihala v tem lesu. Vjeděla su, že jezdi ve dje hodiny, tož su zatáhla školu, visrala sa na češťynu a valila do lesa.

Tam su sa celá slikla do nahulata, teplákofku povjesila na haluzi od smrku a čekala. Ogár s Velorexem bol za deset minut tady. Vibjehla su ze křoví a bježela před tim jeho velorexem, mosila su rychle, bo on jak sa lekl, tož hňapsnul na plin svinsky, znate to! Tož petám petám, zadnicí krůtím, opčas sa otočím, piski obliznu, cecki promastim, abi to viděl, a Krakonoš to za chvilu prostě uš nevydržil, zastavil, vistřelil z Velorexu, lulán mu na gatích stavil stan a Samičko heská, poť k tatínkovi, uděláme si heski!



A začal mně filcovať a dlachnit fšude po těle, bola to krása. Vlezli sme do velorexu, on hnetka gatě stáhnul, protézu odmontoval a já poprvé v životě uviděla pánské přirozeni. Bolo masivni a krásně ochlupené!

Krakonoš si stáhl kužičku, udělalo to zvuk jako když sa z boláku slůpne lekuplast, kurva, masařka vyletěla, smrad sa udělal strašliví, bolo to krásné! Pak mně tim kokotiskem začal lískat přes ksicht. Když mu to stačilo, dal mně na sedačku, kytáry rostáhnul a začal mi knírem kartáčovat piču, kurva!

Lidi zlatí, já řvala blahem jak sviňa. Bolo to tak krásné, že su to nevydržela a celého ho poscala. Krakonoša to eště vic rozdráždilo a začal mně nemilosrdně trktať! Střidavo mně bral do ryťki a do frndule, blána bola hnetkaj ftahu, ani su nevjeděla jak. Asi za minutu strašlivo zabékal, smetanu vypustil a odpadl.

Pak sme sa začali mazliť, on mi mastil dudy a Robičko heská, moc sa mi to s tebó libilo. Jak sa menuješ a kolik ti je let? Vipadáš na takovích heskích pjetadvacet. A já su Miluna a je mi dvanáct a visrala su na kvůli tobě na češťynu, kuva!



Krakonoš zbledl svinski, virazil mně z velorexu a šlapl na plin a jel do ryti. Zmrd!  Enemže lidi, kurva! jak si odmuntoval tu protézu, tak na to zapomněl a v zatáčce scel začit brzdit a nešlo to, kurva, rozjebal sa o strom o bolo po piči. Eště neskaj je tam takoví heskí pomniček, kam opčas nosim kytičky, co kradu na řbitově, kurva.

Tož to vidite. Prvni láska a hnetkaj taková veliká romantyka tragycká. Ale ono je to asik takhle lepči, kurva.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!