středa 16. prosince 2015

Notorek

Tož kurva, lidi! Neujeříte, co su zasik krásného zprasila. Před několika mněsícami sa do prázdného baráčiska za našim baráčiskem nastěhovala tlupa pražských cajzlů. Jáj, temu biste nejeřili, kurva! Normoš přijeli a michačka, pitel s cimentem, prkna, šecko, a zmrdi to tama začali dávat do kupi a za pár tydnů mněli z baráčiska mrdnik. To vite, lidi! Veškerá naše venkovská pohodička hnetkaj v ryti! Smradi sa začali srat a optěžovat svou existencý, fort samá grilovačka, vískání, skakni do bazénu, no jejejejeje! Fuj, kurva! A nejhorši bolo, že si z Práglu dovezli jakéhosik haranta, kurva, co tama za plotem fort pobíhal jak sviňa, mněla su chuť ho zrušiť nohó od stola!






"Dalši lufťáci!" békala nasratě Veruna na celů hospu, dyž sme tu situaci tudle probýraly. "A navíc cajzle, kurva! S tim bi sa mnělo cosik zprasiť! Dyť sme tu mněli taková pohodu dokavať v tem baráčisku enem spávaly šantusy!"

A já "To sa neboj, lochno zkušená chlupatá! Něco zprasečim, bodeš valiť očadla jak krava, dyž ji veterinář strči do sraciho otvoru ruku až po loket."

Vite, já už to totiž měla svinsky krásně vymyšlané! Šla su z hospy a šecko to přichistala na přiští den.

Ráno su sa zobudila svinsky brzo, nastrojila sa do kroja, čoplu flašu vaječáku, lžicu hlinikovů, šla k plotu, schovala sa za kurnik a dávala pozor. Čekala su na teho sviňu, na tu pražsků poloopicu, co tama litala podel plotu enem v trenclách a natělniku jako jakýsik pičus. Svině sa objevilo asik za pul hodiny. Začalo sa tama srat, kopalo do krtičincu, natřásalo sa bebilně skoro jak retardovaný Kuba, dyž sa tudle zamotal do spadnutého drátu s vysokým napjetím a jako gut, no ne?

Jak sa přibližil ke mně, tož su ho zavolala. "Ahoj čudliku, pocem k těte, ať sa s tebó teta heski seznámí!"

A zmrdeček přikřepčil k Milu a "Dobrý den, vy ste ta naše pani sůsedka, jak sa s ni nemáme baviť, bo je nebespečná?"

A já "Guvno, to je jiná, to je Veruna, strašná svině, viš, cigna, co žere pejsky, kočičky a děti! Já su ale hodná teta Miluna a schci sa s tebó zoznámiť!"

A podsvinče přerostlé řiklo "Ahoj."

A já su řikla "Něco pro tebe mám, kurva, pocem bliš k plotu a odevři mordičku!" A zmrdeček připrcal bliš, odevřil mordu, já nalila na lžicu trochu vaječáku a šup s tim malému do chlebárny!

A podsvinčátko "Hmmm, to je dobré teto, to je dobré!"

A já "Tovižejo, tovižejo! Dykolif budeš chtět, tož sem přindi, dám ti baštu, jo? Ale bjeda doma něco řect, to by na tebe přišla Veruna, znásilnila tě a zožrala jako toho hajzla, co tadyk byval před tebó!" A hajzl suhlasil, tož čupr gut.

Tož asik vite, japa to bolo dalej. Zmrd každů chvilu přišel za tetó a já mu nalila na lžicu vaječák. Chutnalo mu svinski! To je jasné, alkehol, cukřiček, to je bašta pro každů malů sviňu! Možná si řikáte, jaká to je pro haranta cizého škoda, ale já moc dobře jeděla, co dělám!

Za dva dny su z vaječáku přesedlala na fernet. Hajzlik sa nejdřif sicek mirně ošival, ale za chvilu čupr gut a chlastal jedneho panáčka za druhým. Rodiče boli naštěsti uplně vyčvachtané, tož jim nepřišlo anik trochu divné, že se to jejich podsvinče dycky zvenku vraci domu přiožraté a usmněnavé jak nebožka Ivetka Bartošová, dyž jí Rychtář jebl do džusu hrst rohypnolů. Skrátka čupr gut.

Za dalších pár dnů su přesedlala z ferneta na tuzemák. To už malý ochlasta dycky čekal u plotu, dyž su přišla a celý sa cukal, jak sa těšil, až dostane svuj příděl alkeholu. Jak su mu nalila hned to do sebe kopl a hnetkaj začal žadonit o repete!

V dalši fázi přišla na řadu samohonka od Magdy Chvatónové ze Zvole. Zmrdovi sa z ni rychlo vyvinula prvotřidn třesafka a takik sa mu začaly dělat skvrny na kuži. Vjeděla su, že sa bliži okamžik, kdy přinde veliký zvrat, kurva!

Další den su ráno přišla a malému vlastnoručně vipjestovanému notorkovi řikla "Smula, pičo, chlast mi došel, mosiš za fotrem a fotryni!"

A zmrd sa rozbulel a hrrr za rodičami a začalo veliké békání a já sa smala! Rodiče boli f piči a ještě abi ne! Najednó prostě z hajzla malého notor, co sce flašu hnetkaj po ránu. Normoš od té chvile samé békání a rachocáni, svině malé rodiče řezalo a domáhalo sa chlastu.



Za pár dni su ho potkala, jak razi s cigem v hudě do hospi na chlastačku.

Jáj, lidi! Netrval dluho, a celá rodina cajzlů sa kvůlima temu rospadla na sračky! Hajzla odvezli do diagnosťáku, fotryně sa zbláznila, z fotra sa stala buzna, barák sa vylidnil a zasik sa do něho nastěhovali šantusi.

"Krásně si to zprasila," pochválila mně pak v hospě Veruna. "Takhle fikaně zatočiť s cajzly umiš jen ty, Milu." A prohnětela mi pochvalně mlikárnu a já bola ráda!

Tož tak. Když jste v piči a seró vás susedi, je nejlepčim řešenim alkehol a je vlastně uplně jedno do čí mordy ho nalijete, kurva.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!