neděle 22. března 2015

Čarovné dudy

Tož kurva, ogárci a robky! Tudle sme boli s Verunó v hospě chlastať svinsky a dyž sme sa vracely dom, tak sme sa začaly hádať o to, kdo má v sicně vječi díru, kurva. A Veruna fort já já já, a já takik já já já, a žádná z nás nescela odstůpiť a přiznat, že má tu diru menči než druhá, tak sme sa tama do sebe pustily a rasili sa homutně, jak už to skrátka hanácké robky dovedó! A dyž to naše rubáničko bolo v nejlepčim, tož Veruna čopla jakýsik takový prut, co tama ležel na zemi a dvakrát mně s nim liskla přes cecky, vite, přes leví i praví dudlik, co mám na mlikárách. Jáj, to bola bolesť! Vite, dudliky sů moje jediné slabé mistečko, kurva, jinak mam kužu jak z pancéřa! Svalila su sa na zem a skučila bolesti jako duchotce, dyž ho rodina veze do duchoďáku. Veruna richlo viužila přiležitosti, spustila tepláki svoje smrduté, pičku višpulila a jáj, lidi! Celů mně pocrkala a pak zala roha, kurva. Vite jak su bola nasratá? Mohutně! Ale to su eště nejeděla, že totok je enem začátek veliké vjeci tajuplné!






Dovalila su sa dom, cecki mně boleli svinsky od těch švihanců, tož su sa visrala na večerni hygijenu a tak, jak su bola, mokrá od Verunino scánek a dobitá, vyleza po schodách do ložnice a padlo rovnó do pelóchu k paprikovi. Ten už dávno hnipal a ten muj přichod ho probudil a hnetkaj Ježiši, mamo, cos to dělala? Ty strašně smrdiš, di sa umit, prosimtě! Dostal pjesti a šlo sa spat.

Rano su fstala svinski brzo. Bola su mrzutá, cecky fort boleli a navic boli jakosik podivně opuchlé. Odesrala su sa do kuchyně a že si ty cecky potřu husim sádlem a promasiruji, abi sa mi ulevilo. Tož su stáhla moju bundu lyžařsků, ve které su spinkala heski a předtim v ni celí den pracovala v kravině, obnažila mlikárničku a pustila sa do díla.

Jene, lidi, temu biste nejeřili. Jak su sa tahala za ty moje měchy veliké, tož mi normoš z dudličků začalo vistřikovať mličko! Ona jak mě Veruna večer přes ty cecky nafákala, tak mi tim asik ty homony ženské nějak rozjebala, kurva, a já su začala virábět mličko! Mněla su veliků radosť! Mličko aji bez podsvinčátka! Odevřila su fenstra a zavolala na Verunu, co už byla zhuru, a zrovna srala do záhonku s jahodami: Veru, susedko moje! Šecko odpuštěno! Jak jsi mě čera zala přes vemena, tak mně sa  z teho spustilo mličko! Poce na to kuknót, kurva!

Veruna šeho nechala, ani ryť si nevitřela, natáhla tepláki a už bila u mně a tahala mě za dudy. Cos tim bodeš robiť? zajímala sa.

A já Bodu z teho vařiť, přecik. Poť sa divat, jaků udělam mojim hajzlům honosnů snidaňu! Veru si kydla na svoju posranů ryťku a divala sa, jak sa činim! Čopla su krajáč masivni, dala ho na zem, klekla si nad něj na šecki čtyři, kurva, a začala sa dojit. Krajáč bol za chvilu vrchovatý! Pak su došla pro šrot, co mame doma pro prasata, smichala ho s mličkem, kus žluklého másla tam práskla a uvařila eňoňuňo kašičku, že sa mi samotné sliniska sbíhali.

To už sa ale dolu ke stolu srali moje kriple a Jé, tadyk něco heski voni? Maminko, tys navařila? Jak to?

A já, sedejte ke stolu, de sa servirovať, počinaje dnešnim dnem nám začiná velikí blahobit! Každému su nandala na talíř, aji Veruně su flákla pořádnů nabjeračku, a pak sa začalo žrat. Dobytci mlaskali, až sa šecko otřásalo. Dyž bolo jidlo zožráno, tož su sa zeptala A scete eště udělat čaj s mličkem? Šici boli pro.

Uvařila su konvicu čaje černého, vyvalila cecek a začala ho do tej konvice dojit. Sinátor, starý aji Tchyňa zvostali jako opaření, Enem Veruna, bo je to normoš chitrá robka jako já, zvostala v pohodě a enem si tak hulila žváro.

A starý Mamo, proboha, je to tak, jak si mislim?

A já Jo, kurva, ta kaša bola z mojeho mlička. Spustilo sa mi, viš? Nějaký problém?

Šici zezelenali jako svobodná matka, dyž u dveři zabuši egzekutor, a vipadalo to, že co nevidět hodi šavli. Fčas su ale zabékala Gdo sa zeblije, teho přisámbohu zabiju! A nido sa nepoblel. Tož gut.



Mléka v ceckách vznikalo tolik, že bich s tim uživila padesát čehůnských podsvinčat nebo pjetadvacet morafskích. Nejeděla su co s tim. Prvni dny su sa sama dojila do sudu od piva a sinátor z teho pak mosel stlůkat máslo. Rozjely sme aji domáci virobu kvalitního hanáckého tvarohu, kurva. Dyž toho šeho bolo asik tak padesáť kylo, tož sa to naskládalo do nůše a starý to odnesl prodat do hospi. Chlapi z celé dědiny se po tak chutných mléčných víropcích mohli utlóct!

Veruna po dědině rychle roznesla, co sa mi stalo. To bolo dobře, bo su vobec nejděla, co se všim tim mličkem dělať. Vylévat mi ho totiž bolo líto. Nejdřiv k nám přijela moje známá Megera Patočková s teletem a Milu, kurva, enem ty mi možeš pomocť. Ta bestyje Magda Chvatónová mi uhranula krávu a ta scipla, tele po ni zvostalo a já potřám, abys mi ju vipiplala! Prosimtě! Dám ti za to sto flašek od gambáčů, možeš si je pak vimněnit za love v jednotě!

Bola su pro. Naučila su tele na můj leví dudlik, a to biste sa divili, lidi, jak krásně dumlalo a sálo. Jako od kravički! K telátku druhý den přibilo řibátko. On starosta nechal připustit klisnu, ta porodila a scipla. Ale co s řibátkem? Sceli ho poslať na jatka s tó koňskó mršinó, ale bolo eště hubené, moc meska bi nedalo, tož že nejdřiv vikrmiť. Řibátko su naučila na praví dudlik. Přectafte si ty idylku, kurva! Já sedim spokojená na lavici před baráčiskem, glgám rumajzl, z jednoho cecku mi saje telátko, z druhého řibátko, opodál sinátor spocený tluče máslo, v komoře starý špinavými pazórami hněte tvaružky a tchyňa je balí do celufánu, kurva. Takovů krásu ve mněstě nemáte, co?

Na svoju novů schopnosť su si rychlo zvikla a naučila su se ju plně viuživat. Třeba du takhle po ulici s ceckami obnaženými a najednó vidim, jak sa kocůři rubó, prskaji na sebe a kuli očiska, tož vemu cecek, pokropim je a zaženu přimo pod kolemjedóci konbajm pod takové ty točicí sa mesry, kurva. Nebo su vivalená v hospě a libí sa mi nějaký ogár, chcu na něho udělat dojem, ale on je moc daleko, kurva, tak pjekně cecek a frk frk, cáknu mu mličko do ksichtu a dyž sa na mně otoči, začnu sa erotycko oblizovať a pod stolem mlaskať stytkými piskami, a on je z teho šeho vivalený a libí se mu to, ogáři milují robky s obrofskými dudami, co poskytuji sto litrů mléka denně, kurva!

Tož piču to šecko v minulém čase, asik se ptáte, co ty moje zázračné dudy teď. Mam je eště? Mam, ale mličko z nich už neteče. Povim vám, jak sa to stalo. Vracela su sa večer z prasečáku, kde su krmila prasátková miminka, abi toho na ty maminki svině nebolo moc práce najednó, jak sa tak vracim, tož najednó vidim, jak hoří horecká nápojka. Jáj, lidi! Šeráčky, borovička, becherofka, rumiček, šecko to tama bolo ve skladu vidáno ohni napospas! Měla su sto chuti skočit donitř do těch plamenu a šecko pjekně zachránit a vichlastať, ale mněla su strach, že bi sa mi na těle připálili chlupi, moje nejvječi chlouba hned po ceckách.



Lidi kolem teho ohňa šileli a čekalo sa na hasiče, ale ty svině fort nejeli a nejeli, až su to nevidržila a zařvala Serte na hasiče ogáři a roby! Mi si to uhasíme sami! Vivalila su mlikárnu, čtyřem nejsvalnatějším obejdům, co sa tama srali, su nakázala, ať za ty moje dudy začnó pořádně tahat a hasiť mličkem. Ogárci hned do práce. Dvaja ogáři mi pumpovali ceckami sem a tam, jako dyby honili dva obrofské čuráki, další dvaja miřili dudlikami na oheň. Létalo to svinsky kvalitně, sice to na hony daleko smrdilo jako dyž tenkrát Slováci nahnaly židi do vápenky a usmažili je, ale dalo sa to snést. Za chvilu bolo po požáru.

Šici co tama boli začali jásat a radovat sa, že su zachránila alkehol! Vzali mně na ramena a skákali a já na sebe bola svinsky hrdá! Enem cecky mně z teho pumpování jakosik pálili, tož su to tama nechala, zala si za odměnu jednu basu becherovek a šla dom.

Druhý den ráno sa ke mně dere telátko s řibátkem a každý ke svému dudličku a už sají a jáj! Prskot svinský! Kukám, co mi to z těch mích liských vemen teče a vidim jakobi takovů nažlůtlů smradlavů mrdku. Kurva, zabékala su! Mličko je f piči! Vimačkala su šechen ten sajrajt do kanystru, napsala na to tatarská máčka a fertig. Vic su dělat nemohla. Večer su kanystr pak poslala po paprikovi do hospy a chlapi mněli radosť, prí sa to tama hnetkaj ten den šecko zožralo s hranolkami.

Tož z mlikárny mi už mličko neteče. Ale vobec nevadi, ogárci a robky, nebuďte smutní! Toto moje ceckové dobrodružství trvalo asik dva tydny a za tu dobu mam z puvodně pjeticentimetrových dudliků vytahané patnácticentymetrové. Dyby to mlékobraní trvalo ještě dýl, kurva, tak mam z bradavek pulmetrové kokoty a mužu s tim vistupovat jako cirkusová zrůda. Kurva! Jak teď nad tim přemišlim, tak mně napadá, že to neni zas aš tak blbí nápat jako! Jo a co telátko a řibátko? Ty sežrali cigáni





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!