pátek 6. března 2015

Flákance na stropě

Každá správná mama mosi dbat o tu čistotu mrdniku svojich darmožrůtů. I já dávám pozor, aby u teho dobitka sinátora bola jakásik taková ta základni čistota. Dycky jednó za rok udělám vizitýruňk a očekuji jak to tama je, kurva, eslik ten chuj neochmiřený nemá v matraci štěnice a pod stolem nasrato. Vite, oni sů mladi ogárci svinski nečistotni a takovétok vjeci si nehlidaji. Posledni kontrolu su zprasila minulí tyden, dyž bol hajzl ve škole. Vite, ono je to takto lepči. Dyž nevidi, jak sa mu hrabu ve vjecich a hledám zakázané předměty, kurva, tak nemože klást otpor a řikat "prosimtě, maminko maminko, umi si nejdřif ruce, dyž mi saháš na moju jedinů košilu, co mam připravenů, až jednó pujdu k maturitě!"






Tož tedyk, lidi zlati, jak to probíhalo, kurva. Ráno, dyž sa sinátor odesral k autobusu, zala su belik, nohu od stola a šla mu po dlůhých dvanácti mněsícách zkontrolovať bivak. Kurva, ogárci a robky! Tama to smrdělo jakosik v nějakém buzinci! Ono pánovi vadi, že má pokojiček nad chlivkem s prascami a že sů nahoru opčas trochec citit hovinka prasátková, tož si vješi na stěny takuvé ty stromečky do auta, co dělaji, že dyž sa vám nědo vibleje na čalouněni, že to přesmrdi něčim onačejšim.

Stromečki šli do beliku jako prvni. Otlůkla su to ze zdi nohó aji s omitkó, bo takové srački uchylné v baráčisku nechcu, kurva! Pak su udělala inventuru v šuplikách u stolu. Jáj, kurva! Tam sa zasik naschromáždilo hovadin! Vobec su nejeděla, co sů ty srački zač, on jak je sinátor debilní mongoloid, tak má samé takové divné vjeci složité. Šecko štáklovi su ze šupliku visipala na hrumadu, rozdělila to na dje stejné pulki a tu pulku, co bola mnohem vjetši než druhá, su narvala do beliku. Zbytek sraček su hajzlovi nakupala pot postel, ať si to pak přebere, s tim já sa srat nehodlám!

Tož a nakunec su udělala to nejduležitějši. Zala su kladifko a proklepala podlahu, vite, on má hajzl tendencu skovávať si na šelijaká tajná mistečka love, kurva, abi mu je maminka neskonfiskovala. Tentokrát su ale žádnů skryš neobjevila, hajzl je asik důkladnějši než dřif a má nějaků skovavačku mimo barák. Zmrt!

Už su si pazóry zamnula, jak su heski darmožrůtovi poklidil, ale pak, kurva, hádejte, co su opatřila! Nad posteli, lidi zlati, vidim jakésik srágori. Shodila su tedyk ze stolu na zem sinátorovo čopitačovů televizu, postavila se na ňu a kůkám a kurva!

Bola to mrdka naflákaná na strop! Já sa tak nasrala!

To ti spočitám, čuramedáne, počkaj, až sa vrátiš ze školi, řikla su si.

Zašla su do hospi, dala pár kůsků, automat podojila, a pak sa vrtátila dom a bolo to akurát fčas, kurva, sinátor sa zrovna táhl se školnim báglem k baráčisku jako smrat a s nim dvaja ogáři cizi. Hnetkaj su jim zastůpila cestu a Stat, hajzlové!

A sinátor hnetkaj Minečko moja, totok sů Vašek a Petr od nás ze školi, mi sa k nám deme učiť na zitřejši pisemku z matematyky, abych nedostal zapět, nevihodili mně a tys nepřišla o dáfki!

A já, tož dobrá, dobrá, šprti, zapadněte k tobě do mrdníku a heski sa tama učte!

Vite, napadl mně kvalitni nápat, jak su je opatřila! Hajzle jeden, pomislala su si, to bodeš mnět zasik hesků ostudu! Za chvilu sa veliké békání ozvalo z mrdniku a sinátor dolu bježi do kuchyně a Maminko, ježišimaria, co sa to dělo u mně v pokoju? Takoví nepořádek! Taková ostuda! Zrovna su si přivedl spolužáki, proč si mi to udělala?

A já sa smala a Dobitku! Já to tama enem heski posrovnala, viš? Ale dyž je řeč o nepořátku, tož poť nahoru, něco ti okážu!

Vištrachali sme sa po schodách nahoru do mrdniku. Ogáři cizi boli vijeveni celí, asik eště nidy neboli doma u slušnych lidi. Ale na tytok chuje su srala. Okázala su na strop nad sinátorovó posteli a Hajzle! Vidiš to? Nemisli si, že nevim, co to je, chuji! Ty si dycky před spanim honiš šulina a jak ti střiká mrtka z kokotu, tož létá aš na strop a já mám od teho zasviněný pomalu celý dum!

A sinátor Maminečko, to neni pravda, kluci neposluchejte ju, tak to neni!


A ogárci sa smáli temu mému chujovi degenerovanému, tož su bola ráda! Sinátor si nic jiného než potupu a ostudu nezasluži jako! To vite, že sa začal hnetkaj jakože igelitentně bránit a Maminko, já ti řiknu od čeho to je, to sů fleki, jak mame děravů střechu a při dešti sem  zatéká, to neni sperma! Přestaň mi dělat ostudu!



A já přestaň byt drzí degenerát! A přišila su mu jednu nohó od stola přimo mezi očiska. Ale chuj si pořád vedl svoju a lhal, že to je od deště, lhal jako cigán, dyž sa vimlůvá na rasismus, tož su sa nasrala mohutně a povidám: Viš co, hajzle? Dyž zatéká, tož zatéká, to sa tadyk bode moset vimalovať!

A sinátor, bo už mně zná Neeeeeee, maminečko, malovať prosim u mně v pokojičku ne! Ale to už su sa valila dolu do garáže, zala belik plechoví, nandala do něj močufku u prasečiho chlifku, nascala tam, hodila do teho lopatu vápna, zamichala, čopla štětku na dlůhé tyči a hr spátki do mrdniku!

Tama sinátor zachraňoval co sa dalo, stěhuval srački svoje ven, abi unikli skáze, ale bol moc pomalí. Namočila su štětku v barvě a začala to flákat po stěnách jako skušený mistr lakýrník. Barva cákala šade, na srački sinátorovo, na papirové domečki a autička, do čopitače to cáklo, do skřině s hadrami, jáj! Bolo to čupr gut! Ti dvaja ogárci cizi to samořejmě šecko natáčeli na mobili, smali sa kvalitně, a já na ně volala Hajzlové, dajte to pak doma na jůtup, ať šici vidijó, jak to má vipadať, dyž sa doma u slušnych lidi dělá pořádek, kurva!



Dyž bolo domalováno, obrátila su belik dnem zhuru, zbitek barvi smrduté vilila na cár koberca, co má sinátor na podlaze, posadila sa na ten škopek, chlastala ruma a bavila sa, jak sinátor šílí a vikřikuje, že su mu zničila mrdnik a že gde bode spat a dalši srački takové. Chvilu su to vidržela posluchat, ale nakunec mně to přestalo baviť, tož su zmrda zrasila kvalitně a fertig.

Tož to vidite, lidi zlati! Dyž vám darmožrůt střiká mrtku na strop, je nejlepči mu za tresť vimalovat v pokoju nějakó sračkó, abi si přiště dával pozor a střikal seminko třeba do papirového kapesničku.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!