úterý 28. února 2017

Šóstací stroj, kurva!

Jáj, lidi! U nás v Horce nad Moravó bolo zasik jednó svinsky horko. A začalo to svinsky nevinně. Normoš su sa enem tak bezcílno producírovala po baráčisku, občas sa naglgala z flaši rumajzlu, zkrátka pohuda a najednó slyším takové jakésik šůů, šůů, kurva. Znělo to jako když sa po sobě šópají dva buzici ve svetrách nebo co. Tož su šla za tím zvukem a co myslíte, odkud to šlo! To je jasné, že ze sinátorovo mrdníku. Vykopla su dveřiska a Jáj, darmožrůte špatný, co tadyk prasečíš? Okaž to, ať tě možu zrasiť.






A sinátor Maminko, neboj sa, nic neprasečím, hezky sa připravuji do školy. A okázal na takový bazmek plastový, co měl elektrickým čpagátem připojený ke svému čopítači. Tož a ten bazmek dělam zvuky jako když sa šóstá a lezly z něho papíry.

A já Chuji nečistý, co je to zase za chujovinu? Zdá sa, že maminka bode moset udělat kreštest, kurva! 

A už su to brala, že to poletí z fenstru dolů na záhrobec, ale darmožrůt Maminko, neeee, počkej, to je takzvaná tiskárna, víš? Tisknu si na ní úkol do školy! Mám to půjčené od pana učitele na čopítačovů výchovu a když se to poškodí, tak po tobě bude chtít naše paní třídní učitelka moc penízků!

A já Piču bych jí dala, megeře nečisté s cajzlovskými genami! Ale bo si bol celý týden hodný a poslušný degen, tož ti ten bazmek zatím ponechám, kurva. Ale zakryj to nějakými starými hadrami, ať není slyšet to šóstání, celkem mě to sere, kurva.

Sinátor že jojo, maminko, samořejmě a zakrýval to hadrami a já sa šla dál producírovat.

Večer k nám přišla Veruna. Chvilu jsme šprechtili o ogárech, chujích a chlastu, kurva, a pak Veruna Milu, ty vagíno z velryby, tož a co máte vlastně doma nového jako?

A jáj Jáj! Že sa ptáš! Máme šóstací stroj, kurva. Chceš ho vidět?

A Veruna Jasné, tož jsme šly. Šly jsme pěkně potichůčku, vite, aby bola přepadovka. Když jsme sa došůraly ke dveřám do mrdníku, tož rup! vykopla su dveře a Jáj, chuji! Kontrola, eslik neděláš špatnosti, třeba sa netaháš za ten tvůj malý zakrslý čůrací ksindl, kurva! A podívej, koho vedu, tetu Verunu, si rád?

A sinátor zrovna cosik rýsoval nebo co a Ano, maminko, su moc rád, že jste tu obě dvě.

A já okaž nám šóstací stroj!

A sinátor okázal a zapnul to a stroj šóstal a lezly z něho jakésik napsané chujoviny a Veruna sa smála, bo to bolo veselé.

Pak su řikla To není šecko, co to dovede. Hajzle malý, napiš Su degenerovaný mongoloid a vytiskni to. 

A darmožrůt to napsal a za chvilu ze šóstacího stroje vyjel cár papíru s větó Su degenerovaný mongoloid. Bolo to tak vtipné, že su sa bóřlivo smála a dokunce si trochu crkla do tepláků, ale Veruna sa nesmála. Normoš vytáhla z huby reťóra, típla ho do sinátorovo rýsování a Milu, chápeš to? Na tétok sračce zbohatneme jako!

A já Jak to myslíš, kurva?

A Veruna sáhla do mezery mezi ceckami, vytáhla kilo, hodila na něj mastnů slinu a flák ho sinátorovi na čelo. Kůkaj to vytisknót, kurva! Zabékala!

Sinátor kilo sundal, kůkal na něj, bol celý našponovaný, bo tolik peněz ještě nikdy v životě v pazórách neměl a Teto Veruno, to sa nesmí, to by bolo padělání.

A já Guvno podělání jako! Kůkaj zprasečit, co hodná teta Veruna řikla!

A sinátor Tak dobře, maminko moja, udělám to, ale slib mi, že pak tu stokorunu zničíme, ano?

A já Jasné, domluveno. Degen pak vzal svůj bebilní feleton, kilo z obó stran vyfotil a za chvilu nám tiskací stroj našóstal krásnó stovku. Bola sicek taková jakásik pojebaná, ale jinak celkem ušla, kurva.


Sinátor ji vystřihl a Vidíte, maminko a teto Veruno? Povedlo sa. A teď ju raději zničíme.

A jak to řikl, tož ju chtěl roztrhnót, ale já, lidi Jáj, mamrde neuctivý, co to děláš, dyť to jsó peníze, nejkrásnější věc na světě, asik Tě zabiju! A začala su ho rasiť a sinátor Maminko, nebi mě, nebi mě, to nejsó peníze, to je falešné, víš? Za to sa nesmí nic kupovať, to by bol trestný čin!

Vyser sa na něj, na chuja, eště ho bodeme potřebovať, kurva, zabékala Veruna. Nejdřív ale mosíme udělat test, kurva, eslik sa to kilo bude dát použit k cálování jako. Hajzla ale mosíme zajistit, aby nám nevzal do zaječích, kurva!

Čopla su tedyk sinátora, stáhla z něho hózny, nadělala z nich takuvé pruhy z nich umotala lano masivní. Z teho lana su zrobila smyčku a hajzla za nohu přivázala k posteli, aby zvostal tam, kde sa zrovna nacházal.

Pak jsme čoply kilo a šly ven, že ho otestujeme. Jednota už bola zavřená a hospodský Venca je gut ogár, tož zbývalo jediné. Vyzkůšat vietnamsků večerku. Už su sa chtěla vzect a normoš tam zapadnót, ale Veruna Milu, ty pičo blbá, to bys temu dala! Potřáme bílého koňa, aby nesl to riziko, kurva!

A já Chcelo by to někoho ještě debilnějšího než je sinátor.

A Veruna A co ten jeho retardovaný fotr Kuba, kurva?

A já Gut!

Za chvilu už jsme k jednotě vedly retardovaného Kubu. Tvářil sa jak vyhřezlá piča a osahával nám cecky, bo dlůho nejebal a bol nadržený jak medvěd na jaře. A já mongoloide debilní, čopni tutok toto kilo a jdi nám kupit k jetnamci flašu rumajzlu, jasné? Když nám ju přineseš, Veru ti za odměnu vyhoní kokota!

A Kuba veselo pokýval kefó, čopl kilo a zapadl do večerky.

Dlůho sa nic nedělo. Bola su nervózní, vypadalo to, že se cosik posralo, ale za chvilu bol retardovaný Kuba venku a nesl flašu. Když nám ju předal, tož si hnetkaj rozepl gatě a vytáhl svojeho zčernalého šulina a opičími posunkami naznačoval, ať mu ho vyhoníme. Zrasila su ho nohó od stola a šla s Verunó zpátky k nám domů.

Doma jsme sinátorovi do mrdníku strčily lodní kufr po starého prafotrovi a Hajzle, ta tvoja stovka je čupr gut, takže totok do rána naplníš jejími hezkými šestřičkami, jasné? Bodeme svinsky bohatá mafinská rodina jako!

A sinátor Maminko, to špatně skončí, to špatně skončí!

A já Ale guvno. A zamkla su ho a bolo to. Celó noc sa z jeho mrdníku ozývalo šóstání šóstacího stroje a já bola šťastná.

Druhý den ráno mě zobudilo jakésik vzdálené békání. Dohrabala su sa z pelóchu k fenstru a venku na cestě sa konalo takuvé šaolinské povstání nebo co. Normoš sa tama mačetami mydlili rákosníci, až jiskry létaly, kurva, bolo to divoké. Hodila su sa do gala, navlékla kroj a doburácala k Veruně.
Veruna mě uvítala celá zkormócená a Ahuj, Milu, eslipak víš, co sa stalo?

A já Nevim, dál.

A Veruna Jak včera večer retardovaný Kuba zaplatil tím naším kilem, tož večer tu rákosnickó večerku přepadli rákosnické lichváři a vybrakovali ju. Pak zjistili, kurva, že mají mezi pravými lovami aji jednu falešnů stovku a začalo vyšetřování, kdo je ošulil. Tož a nedokázali sa jakosik dohodnůt, tož sa započala taková jakoby jetnamská kmenová válka. Kůkaj, jak sa ty chuje mydlijó!

Došla su si pro pivsona a glgala a společně s Verunó jsme kůkaly, jak sa to tama šecko hemží a jak létají hliníkové hvězdice a kmitají bambusové hole, bolo to jako v čínském hysterickém filmu, kurva, ale náhle jáj, lidi! Najednó sa to jakosik uklidnilo a rákosníci nesó bambusovó klec a uvnitř normoš sedí retardovaný Kuba a béká nesrozumitelno o pomoc.

Tož ho dostaly, řikla Veruna. Máme štígro, že jak je bebilní, tak nás neprozradí.

A já To je pravda, kurva.

Pak začala veliká rákosnická tortura. Ťongové retardovaného Kubu vytáhli z klece, přivázali za nohy k bicyklu a jezdili a Kubovi to strůhalo ryť o škváru na cestě. Když to nepomohlo a degen neřikl, kde to falešné kilo zobral, tož ho zavěsily za kytáry na vrbu u potoka, do bradavek mu půšťaly eletriku z autobaterie, žhavily uzdičku zapalovačem a do sracího otvoru strkaly ty nejpálivější čili papričky na světě, kurva. Ale Kuba jak je degenerovaný retardér, tož enem hlaholivo békal a svíjal sa a jako gut, no ne? Nakonec přišel mučit i nejhlavnější vládce všech Jetnmců, takový chuj v kvádru a krůtil Kubovi kulečkami, ale ani totok nezabralo.



Jenže pak sa to stalo. Někdo z lufťáků asik to mučení napráskal bengám a najednó všude sirény a hůkačky a aji televizní trabant připetal a jáj, začalo veliké vyšetřování.

Hele, Milu, to je asik v piči, zabékala Veruna. To sů státní, viš? Kriminálka. Eslik přindó na tu naši tajnů výrobnu umělých stováků, kurva, tož je neukecáme a bodeme bručet.

A já Máš recht, pičo po obvodu chlpkatá. Raději to pošéfuji. A zobrala su sa a šla nahoru do sinátorovo mrdníka.

Sinátor celů noc tiskl umělé stovky, vobec nechrápal, tak měl pod očadlami pytle velké jak šórky od bernardýna a Maminko, nebi mě, nebi mě, mě došel papír, tož su ten kufr nestačil naplnit.

A já to je pro tebe dobře, darmožrůte. Změna plánu, viš? Začni ty falešné stovsony urychleně žrat, bo tadyk za chvilu bode policejní šťára jako. Eslik něco najdó, tož půjdeš do pasťáku a víš, co v takovém pasťáku dělají srágorkám jako jsi ty, kurva?

A sinátor Ježišmaria, já to říkal, že se něco stane, maminko, já sa bojím!

A já Klidně sa boj, ale hlavně rychlo žer ty love jako.

A sinátor Maminko, prosímtě, ten inkoust z tiskárny je mírně jedovatý! Nemůžeme ty tvoje falešné penízky raději spálit v kamnách?

Hajzle jeden! Zahromovala su a přišila mu jednu mezi očadla. Jaké moje falešné penízky? Zkůšíš to hodit na svoju hodnů maminku? Kdo to tiskl? Ty!

A hajzl Maminko, promiň, odpusť mi, co jsem řikl. A mohli bychom to tedyk spáliť?

A já Guvno. Když to bodeš páliť, tak benga hned uvidí kůř a půjdó rovnó sem! Okamžito začni ty kila žrat.

A sinátor sa začal krmit falešnými stovkami jak krava senem a jako gut, no ne? Já su mezitím vynesla před baráčisko ten šóstací stroj a zrasila ho nohó od stola.

Když za půl hodiny dorazila benga, tož sinátor zrovna dožíral posledního stovsona. Bol napratý k prasknutí a já Jáj, dobrý den, páni čenici, copak vás k nám přivádí, kurva?

A benga Dobrý den, paní Vošková, zachytili jsme v oběhu falešnů stokorunu a vypadá to, že její původ je někde tady v nejbližším okolí.

A já To je hrozné, kurva! Falešné kilo! Která kurva mohla cosik takuvého zprasečit?
Benga prošla celé baráčisko a čupr gut, nikde nic. Rozlůčila sa, popřála hezký zbytek dna a odebrala sa do piči.

Tož to vidíte. Umělé penízky sů v prdeli. Sinátor teď už několik dní v kuse sere místo klasických hnědých guven takuvé šedé papírové šišky. Vždycky, když na něj přinde ta přírodní potřeba, odběhne do kadibůdy, presuje bobany a volá šecky svaté, bo ten tvrdý křídový papír mu trhá ryť. Ale patří mu to hajzlovi. Copak to sa dělá pokůšat maminku jakýmsik šóstacím strojem na výrobu umělých penízků? Fuj, kurva!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!